2015. július 6., hétfő

Koczka Ferenc Csaba - Változás

Üdvözlök Mindenkit!


Mint ahogy már ígértem, Koczka Fecó barátom Változás c. versének megzenésítésével jelentkezem. Ez a vers már akkor hatással volt rám, mikor a Költészet Napján a Művelődési Házban előadta. Ugyanis végig a feleségére nézve szavalta, mivel ez a vers Neki szól, az életében bekövetkezett változásról/változásokról, amit Szilviának köszönhet (erről Franz Schubert Szilviához c. éneke jutott most eszembe).

Mivel már akkor nagy hatással volt rám, eldöntöttem, hogy szeretném megzenésíteni, de még csak most jutottam el oda, hogy ezt meg is tegyem, mert a mondanivalónak bennem is meg kellett születnie. Fogadjátok szeretettel:



Koczka Ferenc Csaba

Változás

Gyenge lábakon álltam,
rossz emberré váltam.
De jött egy erős tenger,
jó útra sodort engem.
Hálás is vagyok érte,
tőlem soha nem kérte.
A legcsodásabb tenger,
egy érző szívű ember.

Erős lábakon állok,
már jó emberként szállok.
Örökre boldog lettem,
mert család van mellettem.
Mindig velük maradok,
és előre haladok.
Boldogság minden napom,
ha velük együtt vagyok.

Masszív lábakon állnék,
Szüleimet, ha látnám.
Ha majd egyszer, meghalok,
egyedül akkor sem vagyok.
Mindenki ott lesz a szívemben,
Szép szivárvány színekben.
Fentről figyelek rájuk,
S meg lesz, boldogságuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése