2015. április 21., kedd

Ő a Világosság

Üdvözlök Mindenkit!


Most kicsit komolyabb hangvételű énekkel jelentkezem. Ez volt az első saját énekem, amit még 2014 augusztusában írtam meg, azóta többször átdolgoztuk Juhász Tamás zongoraművész barátommal.

Az ének hátterében pedig a következő történet áll:

Úgy gondolom mindenki élt már át nehezebb időszakokat az életében. Ez az ének 2014 augusztusában keletkezett, amikor nem tudtam összerakni Isten elém rakott képkockáit. Kerestem a kiutat abból a lelki mélységből, amiben akkoriban voltam. Aztán feltettem a kérdést: Hol az origó? A választ az énekben megtalálhatjátok. Fogadjátok szeretettel:



Dalszöveg:

Sokáig éltem bűnben és sötétben,
Míg eljött hozzám a Világosság.
Magával ragadott, új életet adott,
Elvette bűneim a Világosság.

Refrén:

Újjászülettem, hálás vagyok.
Új szívet kaptam, hálás vagyok.
Jézusnak köszönhetem
új szívem és életem.

Ő a Világosság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése